Arabcamfrog
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
Arabcamfrog

منتدى الكام فروج العربى

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  

أحب الرومات العربيه الي قلبك

the_punsher
warda
_M0DY_
E_S_L_A_M_9
elfArOn_elAsHeK
hassan_mostafa51
FaNtOuM
hazem_elshnawy
Wa7iD
mariem
نورالشمس
oO_GmaGem_Oo
16 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
oO_GmaGem_Oo
مشـرف
oO_GmaGem_Oo

أحب الرومات العربيه الي قلبك Empty
مُساهمةموضوع: أحب الرومات العربيه الي قلبك   أحب الرومات العربيه الي قلبك Emptyالخميس يونيو 07, 2007 4:02 pm

السلام عليكم و رحمة الله وبركاته

اذيكم يا شباب يارب الكل يبقي بخير النهرضه بقي ايه انا جي بعرض موضوع ايه
هيه احب روم علي قلبك واكتر روم حبيت تقعد فيها انا حتكلم عن نفس في
البدايه و ياريت كل واحد يكتب عن نفسه في موضوع منفصل وكل واحد يقول رئيه
في الروم الي بيناقشها صاحب الموضوع اتفقنا قشطه ...

انا حتكلم عن روم ايجيبت ولاد البلد Egypt_Welad_Elbalad

انا حتكلم عن الروم دي مش علشان انا اونر فيها ولا حاجه بس علشان انا قضيت
فيها احلي ايام وفعلا طلعت من الروم دي باحب اصحاب و اغلي اخوات براعم ان
ممكن يحصل مشاكل كتير بيننا و بين بعض بس وقت ما بنحس ان حد فينا عنده
مشكله الكل بيكون واقف جمبه فعلا الروم دي الي حسيت فيها بمعني الاخوات
بجد وناس بتحب بعض وده كان سبب نجحها و يخليها مرشحه انها تبقي الروم
الرسميه للعرب في الكامفورغ او بمعنا اصح انها تبقي الروم الخضرة أتمني
اني مكنش طولت عليكم في الموضوع طبعا في النهايه احب ارسل رساله محبه و
شكر لكل واحد قابلته في روم كامفروغ عرب وخصوصا حبيب قلبي oO_TITO_Oo اغلي و احب
صديق ليه في حياتي

من اخوكم

oO_GmaGem_Oo من حمام بتنا
نورالشمس

مُساهمةموضوع: رد: أحب الرومات العربيه الي قلبك   أحب الرومات العربيه الي قلبك Emptyالخميس يونيو 07, 2007 4:45 pm

روم ولاد البلد فعلا من الرومات اللى كانت نجحه وفعلا انتم بتقفم مع بعض سواء فى الحق او الباطل وده الكل يشهد بيه بس موضوع حمام بيتكم ده بصراحه مؤرف اوى هههههههههههه
mariem

mariem

مُساهمةموضوع: رد: أحب الرومات العربيه الي قلبك   أحب الرومات العربيه الي قلبك Emptyالخميس يونيو 07, 2007 5:40 pm

حلو اوى الموضوع ده

وعندك حق يا محمد في روم ولاد البلد......وولاد البلد مواهب

واكتر روم بحبها....هي روم ايجيبت ارض العشاق.....مع ان مشاكلها كتير اوي....وكل يوم مشكلة ......بس بحبها اوييييييييييييييييييييييييييييييييييي....يلا كفاية لحد كده
https://camfrogarab.1talk.net/index.htm
Wa7iD

Wa7iD

مُساهمةموضوع: رد: أحب الرومات العربيه الي قلبك   أحب الرومات العربيه الي قلبك Emptyالخميس يونيو 07, 2007 6:03 pm

انا بحب ولاد البلد اه وبحبها جدا انما مقدرشى انسى اول رووم دخلتها وعشت فيها فترة كبيرة جدا وعرفت يعنى ايه كام فروج منها وهى رووم Kul_El3arab رومى الاولى اللى اترفعت فيها فرند بعد حوالى شهرين وفضلت حوالى سنة لغاية لما اخدتن اونر فيها واللى مالوش خير فى ماضيه مالوش خير فى مستقبله ولا ايه يا جمجمتى

ومتنساش تسلم لى على عزة يا جماجم
Laughing
hazem_elshnawy

hazem_elshnawy

مُساهمةموضوع: رد: أحب الرومات العربيه الي قلبك   أحب الرومات العربيه الي قلبك Emptyالخميس يونيو 07, 2007 6:31 pm

السلام عليكم

اولا اكيد انتوا عارفينى انا حازم الشناوى

احب الرومات اليا طبعا هى روم حب فى حب لانها الروم الى بنيتها بدون مسانده من حد انا واحمد مستشار لان لما تركنا روم الحلم العربى كانوا فاكرينا مش هنقدر نشغلها من غير مسانده الناس القديمه لاكننا قبلنا التحدى وشغلناها

وده بفضل الله علينا

وبردو روم الحلم العربى لانى اتعلمت فيها أ ب كام فروج

وطبعا انا مش من النوع الى بيلف فى الرومات عشان كده ملقتش نفسى الا فيهم

تقبلوا مرورى
FaNtOuM

FaNtOuM

مُساهمةموضوع: رد: أحب الرومات العربيه الي قلبك   أحب الرومات العربيه الي قلبك Emptyالخميس يونيو 07, 2007 7:35 pm

مممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

سوالك صعب اوي على فكره مش شرط الروم ايه الى بتحبها المهم الى فيها انت بتحبهم هو ده السوال يا محمد Very Happy
oO_GmaGem_Oo
مشـرف
oO_GmaGem_Oo

مُساهمةموضوع: رد: أحب الرومات العربيه الي قلبك   أحب الرومات العربيه الي قلبك Emptyالخميس يونيو 07, 2007 7:40 pm

[b]السلام عليكم و رحمة الله وبركاته[/b]

[b]طبعا شكرا ليكم يا شباب علي ردودكم علي الموضوع وطبعا منورين معانا كلكم sunny sunny sunny sunny

اخوكم [/
b]

[b]
oO_GmaGem_Oo
[/b
]
hassan_mostafa51

hassan_mostafa51

مُساهمةموضوع: رد: أحب الرومات العربيه الي قلبك   أحب الرومات العربيه الي قلبك Emptyالخميس يونيو 07, 2007 10:29 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا والله لفيت كل رومات الكام فروج كلها لفتها بس مش لاقيت احسن من روم كام فروج عرب لانها بتجمعنا كلنا الرومات عاملة زى البيوت وروم كام فروج عرب هى البيت الكبير لكل العرب وانا فعلا بحبها جدا جدا
elfArOn_elAsHeK

مُساهمةموضوع: رد: أحب الرومات العربيه الي قلبك   أحب الرومات العربيه الي قلبك Emptyالجمعة يونيو 08, 2007 3:47 pm

بص يامحمد
زمااااااااان كانت روم ولاد البلد اشهر من نار علي علم وكانت جميلة جداً ومشهورة بناسها وشغلها لكن دلوقتي قولي مين بيخشها مفيش حد حتي الاونرات مش بيخشوها طبعاً دة مع احترامي للاونرات الاساسية والاونرات الجديدة زي مدام احلام بس فعلاً وااقولك الحق اول مامدان احلام مسكت الروم يعني بقة في شغل شوية وكفااااية فااااااااااااكر يامحمد ادمن جنات قالت اية علي روم ولاد البلد لما وقعت الرومات كلها بسبب الشتايم فرحت جداً والله وحتي انا مسجل كلامها طبعاً ولاد البد هي الروم الاول والاخيرة اللي انا بعشقها بس الناس دلوقتي بقت وحشة جداً وكفااااية كدة
E_S_L_A_M_9

E_S_L_A_M_9

مُساهمةموضوع: رد: أحب الرومات العربيه الي قلبك   أحب الرومات العربيه الي قلبك Emptyالجمعة يونيو 08, 2007 6:38 pm

السلام عليكم التسعاوى عاد الليكم
تحياتى لمحمد جماجم فعلا نايس موضوع (ايجيبت ولاد البلد روم متميز وعشنا معه ايام جميلا)
بالنسة ليا انا حتكلم عن روم من اقدم رومات الكام فروج العربية الا وهية روم أجيبت ارض الكنانة
(EgypT_Ard_ALKNaNa)
طبعا روم ارض الكنانة روم اخونا ماكس بوى عبد الرحيم الى بجد مشوفتش اونر فى الكام فروج تعب فى روم بنى الروم وتعب فيها علما انه كان الاونر الوحيد روم جميلا فعلا يا شباب
كنا بنطلع رحلات مع بعض ونزور بعض كنا عائلة واحدة بجد اللون الوحيد الى اخدتة فى روم وكنت فخور بيه وحاسس بقيمتة كان أوبلس روم ارض الكنانة ناس محترمين ميتعوضوش
خلونى تركت الرومات التركية والامريكية الى كنت بدخلها وبقيت معاهم تحياتى لكل من ساعد فى رفع اسم الروم دا فى يوم من الايام من اول ماكس بوى الى محمد ابو الهول حاليا
وفى الاخر حترك تقدير بسيط لبعض الناس الى كانو فى الروم دا
بعبرلهم عن حبى وتقديرى بالكلمتين البساط دول
أحببت
أحببت بالكام فروج رومات
أيجيبت أرض الكنانة قضيت فيها أجمل الأوقات
مع ماكس بوى وفودا ووشوشنى والواد حركات
حلمى شبرا ومينا أوزو وميدو نور الى بيحب ايموشن النظارات
عم عمر زيزو والقرصان وحمادة الطيب صاحب أجمل الأصوات
لفلى وسندرلا والبت بوسى كات
طمطم وهارى بوتر جوتى وشادى الى يموتو فى المسابقات
ايجيبت كينج وشيكو واشرف كينج البوتات
ايمن موبينيل وبيج بوس غازى ومن ينسى عم طلعت
على الكينج وكريس جيركو واورتن أصحاب طول الأوقات
وحازم فوذا وحسين بدوى وزا استيل ملوك الرومات
وسيم الحبوب وتامر يوسف 9وفولكانو واد موش بتاع منافقات
توب بوب وتيمور وأسبيرو وسوسو كات
صفصف ورونالدنهو ورونا اجمل البنات
جوزيف تيتو ميدو مورو كراكست
كل التسعاوية واسلام تسعات
دول احلى شباب بس الزمن بيتغير
فين روب مان ورومانسى أودير والمنسى
اصحاب مع بعض وعيله ومين ينسى محمد ابو ليله
ابو اهاب وميدو بيج لف اصحاب مهما الزمن لف
دريم وصبرى وحبيبى التركى اعرفهم من وسط الف
هند بول وتيكا سيف ونيدو ياااا فعلا الزمن لف
وادمن خالد الطيب بسام وبريف
الفنان احمد وفرند ايجيبت وميدو لف
لحن الحياة وعبد الله حودا وماتريكس
انجل انسيد واللزيز وكرم بلاك هورس
سندى ايجيبت وسيمو وشوشو نيس
محمد ابو الهول وفيجو صحاب بيهم الواحد حس
عارف انى نسيت ناس كتير لاكن كفاية انتم عرفينهم وبس
_M0DY_

_M0DY_

مُساهمةموضوع: رد: أحب الرومات العربيه الي قلبك   أحب الرومات العربيه الي قلبك Emptyالسبت يونيو 09, 2007 8:09 am

نايس موضوع يا جمجومتى بس الناس كلها عارفه ايه ولاد البلد وعارفين مين هما اونرات وادامن ولاد البلد مش بقول كده علشان انا كنت اونر فيها لا ولاد البلد هى العملت اسم لمودى ودى حاجه انا فخور بيها ان الروم دى هى التشهرنى وتخلى الناس تعرفنى بس مش هقدر اقول اكتر من كده ورغم الشماكل البينا كلها يا جمجومه انت ومادى فانا مقدرش انسى ولو لحظه اننا اخوات وشقايق كمان وعشره اكتر من سنه ربنا يديم المعروف ونفضل طول عمرنا اخواااات وبرضه واحنا فى ولاد البلد I love you Egypt_WeLad_ELbalad:sunny: كان معاكم مودى اونر ولاد البلد سابقا lol!
http://www.link0777.com
_M0DY_

_M0DY_

مُساهمةموضوع: رد: أحب الرومات العربيه الي قلبك   أحب الرومات العربيه الي قلبك Emptyالسبت يونيو 09, 2007 8:09 am

نايس موضوع يا جمجومتى بس الناس كلها عارفه ايه ولاد البلد وعارفين مين هما اونرات وادامن ولاد البلد مش بقول كده علشان انا كنت اونر فيها لا ولاد البلد هى العملت اسم لمودى ودى حاجه انا فخور بيها ان الروم دى هى التشهرنى وتخلى الناس تعرفنى بس مش هقدر اقول اكتر من كده ورغم الشماكل البينا كلها يا جمجومه انت ومادى فانا مقدرش انسى ولو لحظه اننا اخوات وشقايق كمان وعشره اكتر من سنه ربنا يديم المعروف ونفضل طول عمرنا اخواااات وبرضه واحنا فى ولاد البلد I love you Egypt_WeLad_ELbalad:sunny: كان معاكم مودى اونر ولاد البلد سابقا lol!
http://www.link0777.com
warda

warda

مُساهمةموضوع: رد: أحب الرومات العربيه الي قلبك   أحب الرومات العربيه الي قلبك Emptyالسبت يونيو 09, 2007 10:34 am

بقولكم ايه من الاخر ما بعرفش انافق انا بحب اقعد في رومي اجمل نساء الدنيا شات مع ناسي Very Happy بس في روم بحبها بجد هي روم التوحيد ربنا يكرم اصحابها و يوفقهم لكل خير و طبعا بحب اقعد في كمفروج عرب مع الناس الحلوة اللي هنا في المنتدى و دمتم سالمينEmbarassed
http://www.imadislam.com
the_punsher

the_punsher

مُساهمةموضوع: رد: أحب الرومات العربيه الي قلبك   أحب الرومات العربيه الي قلبك Emptyالسبت يونيو 09, 2007 7:00 pm

عندك حق يا كماكم ولاد البلد من الرومات الجميلة اوى ويا رب يتحقق املك وتبقى روم العرب
وروم ولاد البلد من الرومات اللى بحبها وقابلت فيها ناس محترمة جدا

انا برده بحب روم ايجبت ارض العشاق لان الروم دى بقعد فيها اطول وقت وبحب وبحترم كل الناس اللى فيها affraid

وكلام فى سركم كده انا توب البوت هناك lol!
http://www.yahoo.com
lil_kanary_lil

lil_kanary_lil

مُساهمةموضوع: رد: أحب الرومات العربيه الي قلبك   أحب الرومات العربيه الي قلبك Emptyالأحد يونيو 10, 2007 3:11 pm

شكرا ياجماجم علي الموضوع اللذيذ دا وبجد نيس موضوع
بالنسبه لااحب روم ليا بجد هيا روم ولاد البلد انا من اول ما دخلت الكام فروغ وانا في ولاد البلد دي اول روم انا دخلتها وقعد فيها ولحد دلوقتي انا مش بتكلم علي الالوان بس بجد الروم دي علمتنا حاجات كتيره قوي ومر فيها اونرات كبيره ومحترمين جدا واعز واحد كنت بحترمه ولحد دلوقتي هوا خالد مسلم في روم(Egypt_Welad_Elbalad)
وياريت الروم دي تستني مفتوحه لانها بتجذب الناس للدخوا فيها شكرا.
http://www.mooga.com
a7med52

مُساهمةموضوع: رد: أحب الرومات العربيه الي قلبك   أحب الرومات العربيه الي قلبك Emptyالأحد يونيو 10, 2007 5:50 pm

ايجيبت ولاد البلد مش هسميها روم لا هسميها بيت واسره وعيله كلنا حبينا بعض وكلنا عشنا مع بعض اجمل ايام يعتبر كلنا شفنا بعض لايف واكلنا مع بعض عيش وملح بس ياترى كل ده بيدوم الوضع الحالى يرد عليكم انما انا بالنسبالى اغلى روم دخلتها واغلى روم ليه فى حياتى كلها ايجيبت فيرست روم مشوفتش عيله زى ما كنا مع بعض احلى اصحاب واحلى اخوات واغلى حبياب بس دواح الحال من المحال
lil_kanary_lil

lil_kanary_lil

مُساهمةموضوع: رد: أحب الرومات العربيه الي قلبك   أحب الرومات العربيه الي قلبك Emptyالإثنين يونيو 11, 2007 7:37 am

مع ولاد البلد مش هتقدر تغمض عينيك بجد دي روم الواحد مهما اتكلم عنها مش هيعرف يعبر عنها بس كفايه ان الواحد بيفتخر بيها في اي روم
http://www.mooga.com
ebn_elbalaad

ebn_elbalaad

مُساهمةموضوع: رد: أحب الرومات العربيه الي قلبك   أحب الرومات العربيه الي قلبك Emptyالخميس يونيو 14, 2007 5:08 pm

روم ايجبت ولاد البلد هى اول روم دخلتها وهى اكتر روم بحبها ووبينى وبين الروم دى حنين من نوع خاص مش عارف حتى الناس اللى فيها كلهم ناس محترمين واخص بالذكر مادى شاهى وجماجم وخالد مسلم وتيتو رغم انهم ممكن يكونوا اقل منى سنا الا انى اتعلمت منهم حاجات كتير انا بشكركم قوى وبقولكم كملوا المشوار
flower flower flower flower flower flower
http://www.alkashef.net
ALGERIEN

مُساهمةموضوع: رد: أحب الرومات العربيه الي قلبك   أحب الرومات العربيه الي قلبك Emptyالجمعة يناير 22, 2010 5:01 am

CamfrogArab رووم كل العرب
a__l__g__e__r__i__a رووم الاحترام
http://www.camfrog.com

أحب الرومات العربيه الي قلبك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-