Arabcamfrog
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
Arabcamfrog

منتدى الكام فروج العربى

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  

Rotana_Cinema_Room

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
WIN_Xp

WIN_Xp

Rotana_Cinema_Room Empty
مُساهمةموضوع: Rotana_Cinema_Room   Rotana_Cinema_Room Emptyالثلاثاء يونيو 12, 2007 4:21 pm

No No روتانا سينما مش هتقدر تغمض عنيك No No
روم الاثارة التمتع جميع ما فيها من مسابقات وا مسابقات وا سونجات

تتميز بى العديد من الاشيائ التميز فى الروم من الرومات العربية توب رومات العرب Evil or Very Mad

Smile Very Happy هل من منافس لى روتانا Very Happy Smile
قصده هذا الروم بى النزبالى
اولا الورم ديه اول روم كنت ادخلها فى الكام فروج كان نفسى اترفع فيها فرند من زمان وطبعا انتو عارفين زمان الفرند كان بيتاخد ازاى وكانت بتمنى انى ادخل الروم ديه وكنت اتمنى انى يبقى ليا صاحب فيها المهم رحت فى رومات تانى وسبتها وكنت كل ما اروح روم ارجع واروح راحيها تانى استمرت الروم واسترم الحال وى الروم فى بالى من زمان اوى اترفعت اونر فى روم تبع جنات زمان كان اسمها ايجبت احلا ماجيك لما اترفعت عملت اميلى القديم
owner_a7la_room_magic
بعد كدا لقيت حاجة اسمها جنات صاحبة رومات وى معنى الناس وايه الى بيحصل بى البظت يوم ورا يوم عدى اكتر من 3 شهور وحصل مشكلة فى روم روتانا سينما روم زمان
اتقفلت وى انا كنت عادى فى روم ماجيك اونر لاغت ما روم ماجيك اتقفلت وى احبها غير اسمها بقى اسمها ايجبت الحب
رحت قابلت خالد المصرى فى سيبر لقيته بيبعت لى جنات فاخد بريد بكملها بى البريد بى ظروفها وكان منى عينى انى الطلب الى اطلبه من جنات يطع حقيقى بعت لى اسم جنات على فتح روم اسمها روتانا سينما مش هتقدر تغمض عنيك راحت تانى يوم لقيت بريد مكتوب فيه اوك من جنات لقيت اسم الروم مفتوح عشانى وكل حاجة عشان وى الروم بقيت بتاعتى وقعد افكر اقول هل يا ترى انا فى حلم ولا فى علم الروم الى كنت اتمنى انى ابقى فرند فيها بقيت بتاعتى كنت هطير من الفرحة
جاء بقا اصاحبى خسرونى عشان الروم فضل كله يبعت لى جنات انا بشتماه انا وى انا وى انا وى جنات مرة تصدق وتقفل الروم وتفتحها تانى ومرة تصتدق وتقفل الروم وتفتحها تانى
santa وادى قصة روتانا سينما معايا

تيحاتى و الشكر الجزير

Rotana_Cinema_Room 13c8775a0d
ShAmOS

ShAmOS

Rotana_Cinema_Room Empty
مُساهمةموضوع: رد: Rotana_Cinema_Room   Rotana_Cinema_Room Emptyالخميس يونيو 14, 2007 3:21 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
روتانا زمان غير دلوقتى والروم اتسرقت اكتر من كام مرة
بس بصراحة الروم دى ياريت الى فيها يتسرجلوا وبس مش اكتر
http://WWW.HELWANTOP.COM

Rotana_Cinema_Room
صفحة 1 من اصل 1